Als je gilt hoor ik je niet

Ik ben er een beetje allergisch voor. Mensen die maar gillen en met het vingertje zwaaien dat wat zij beweren echt de enige waarheid is. Geen ruimte latend voor andere meningen, voor andere keuzes.Waar blijft de openheid van communicatie dan? Een mening hebben vind ik prima. We hoeven ook niet allemaal met onze neuzen dezelfde […]